INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Chodel, dnia 22.01.2019.
Gminny Osrodek Pomocy Spolecznej
ul. Partyzantów 24,
24-350 Chodel
NIP 717 12 60 929
Fax 81 / 827 73 25
GOPS CHODEL ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE |
Chodel, dnia 11.01.2019.
Gminny Osrodek Pomocy Spolecznej
ul. Partyzantów 24,
24-350 Chodel
NIP 717 12 60 929
Fax 81 / 827 73 25
ZAPRASZA DO ZLOZENIA OFERTY NA ZADANIE PN.:
(wartość zamówienia nie przekracza 30 000,00 euro)
posiłek dla dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej w Ratoszynie Drugim
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Chodel, dnia 12.09.2018.
Gminny Osrodek Pomocy Spolecznej
ul. Partyzantów 24,
24-350 Chodel
NIP 717 12 60 929
Fax 81 / 827 73 25
GOPS CHODEL ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE |
Chodel, dnia 30.08.2018.
Gminny Osrodek Pomocy Spolecznej
ul. Partyzantów 24,
24-350 Chodel
NIP 717 12 60 929
Fax 81 / 827 73 25
ZAPRASZA DO ZLOZENIA OFERTY NA ZADANIE PN.:
(wartosc zamówienia nie przekracza 30 000,00 euro)
usluga cateringowa w zakresie dozywiania dzieci i uczniów w Szkole Podstawowej w Ratoszynie Drugim
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Chodel, dnia 10.01.2018.
GOPS CHODEL ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE |
Chodel, dnia 28.12.2017.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Partyzantów 24,
24-350 Chodel
NIP 717 12 60 929
Fax 81 / 827 73 25
e-mail: gopschodel@op.pl
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE PN.:
(wartość zamówienia nie przekracza 30 000,00 euro)
usługa cateringowa w zakresie dożywiania dzieci i uczniów w Zespole Szkół w Ratoszynie
1. Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących jednodaniowych posiłków (3 x zupa, 2 x drugie danie w ciągu tygodnia) dla dzieci i uczniów Zespołu Szkół w Ratoszynie tj. Przedszkole, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Chodel, dnia 12.09.2017.
GOPS CHODEL ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE |
Chodel, dnia 30.08.2017.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Partyzantów 24,
24-350 Chodel
NIP 717 12 60 929
Fax 81 / 827 73 25
e-mail: gopschodel@op.pl
(wartość zamówienia nie przekracza 30 000,00 euro)
usługa cateringowa w zakresie dożywiania dzieci i uczniów w Zespole Szkół w Ratoszynie
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących jednodaniowych posiłków (2 x zupa, 3 x drugie danie w ciągu tygodnia) dla dzieci i uczniów Zespołu Szkół w Ratoszynie tj. Przedszkole, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum.
OFERTA PRACY NA STANOWISKO PRACY - ASYSTENT RODZINY W GMINNYM OSRODKU POMOCY SPOLECZNEJ W CHODLU |
Chodel, dnia 13.02.2017.
Kierownik Gminnego Osrodka Pomocy Spolecznej w Chodlu informuje, iz poszukuje 1 osoby na stanowisko pracy asystent rodziny w Gminnym Osrodku Pomocy Spolecznej w Chodlu
I. Wymagania kwalifikacyjne do wykonywania zawodu asystenta rodziny wskazane sa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastepczej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 575, z pózn. zm.) Zgodnie z powyzszymi zapisami asystentem rodziny moze byc osoba, która: 1.Posiada: 1)Wyksztalcenie wyzsze na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Chodel
w Chodlu
ul. Partyzantów 24
24-350 Chodel
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W związku ze złożonym zaproszeniem do złożenia oferty na zadanie pn.: usługa cateringowa w zakresie dożywiania uczniów w Zespole Szkół w Ratoszynie z dnia 22.12.2016 roku, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu informuje, iż wybrał ofertę nr 1 złożoną przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo -Usługowe ,,BAJAKAR” Wioletta Mazik ul. Wyszyńskiego 4/8, 23-210 Kraśnik.
Uzasadnienie
Wykonawca spełnia warunki oferty i zaoferował najniższą cenę.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż złożono poniższe oferty:
Lp |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena brutto |
Uwagi |
1 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ,,BAJAKAR” Wioletta Mazikul. Wyszyńskiego 4/8
|
3,09 zł |
|
2 |
P.H.U.DWOJAK s.c. |
3,20 zł |
|
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Zuzanna Ceran
Otrzymują:
1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo -Usługowe ,,BAJAKAR” Wioletta Mazik ul. Wyszyńskiego 4/8, 23-210 Kraśnik
2. P.H.U.DWOJAK s. c. ul. Mikołaja Kopernika 1, 24 – 200 Bełżyce
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE PN.: (wartość zamówienia nie przekracza 30 000,00 euro) |
Chodel, dnia 22.12.2016.
Usługa cateringowa w zakresie dożywiania uczniów w Zespole Szkół w Ratoszynie
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych (3 x zupa, 2 x drugie danie) dla dzieci i uczniów Zespołu Szkół w Ratoszynie tj. Przedszkole, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum.
Informacja dot. świadczenia wychowawczego - „Rodzina 500 plus” |
Chodel, dnia 28.04.2016.
Uprzejmie informujemy, iz od dnia 1 maja 2016 r. Gminny Osrodek Pomocy Spolecznej w Chodlu zaprzestaje w soboty obslugi klientów z zakresu Programu Rodzina 500 plus.
Interesanci beda przyjmowani w siedzibie tut. Osrodka od poniedzialku do piatku w godzinach 7.00 15.00.
Jednoczesnie informujemy, iz szczególowe informacje dot. swiadczenia wychowawczego (Programu Rodzina 500 plus) beda udzielane pod nowym numerem telefonu: 81 827 73 28.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Chodel, dnia 08.01.2016.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Chodlu
ul. Partyzantów 24
24-350 Chodel
NFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W związku ze złożonym zaproszeniem do złożenia oferty na zadanie pn. : Usługa cateringowa-zbiorowego żywienia dzieci i uczniów Zespołu Szkół w Ratoszynie na terenie Gminy Chodel Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu wybrał ofertę nr 2
złożoną przez P.H.U.DWOJAK s. c. ul. Mikołaja Kopernika 1, 24 – 200 Bełżyce.
Uzasadnienie
Wykonawca spełnia warunki oferty i zaoferował najniższą cenę.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż złożono poniższe oferty:
Lp. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena brutto |
Uwagi |
1 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe ,,BAJAKAR” Wioletta Mazik ul. Wyszyńskiego 4/8 23-210 Kraśnik |
3,60 zł |
|
2 |
P.H.U.DWOJAK s. c. ul. Mikołaja Kopernika 1 24 – 200 Bełżyce |
3,30 zł |
Zuzanna Ceran
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Otrzymują:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo -Usługowe ,,BAJAKAR” Wioletta Mazik ul. Wyszyńskiego 4/8, 23-210 Kraśnik
- P.H.U.DWOJAK s. c. ul. Mikołaja Kopernika 1, 24 – 200 Bełżyce
GOPS w CHODLU ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE PN.: Usługa cateringowa |
Chodel, dnia 23.12.2015.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Chodlu
ul. Partyzantów 24
24-350 Chodel
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE PN.: Usługa cateringowa – zbiorowego żywienia dzieci i uczniów Zespołu Szkół w Ratoszynie na terenie Gminy Chodel.
(wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro)
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dożywiania uczniów w formie gorącego jednodaniowego posiłku (3* zupa, 2 * drugie danie w ciągu tygodnia, 5* herbata lub kompot ) dla dzieci i uczniów Zespołu Szkół w Ratoszynie. Dożywianie dzieci i uczniów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej w okresie od 07.01.2016r. do 31.12.2016r. z uwzględnieniem przerw w nauce (przerwa wakacyjna, ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.) dla ok. 100 dzieci i uczniów , których dożywianie organizuje Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania ,,Pomoc państwa w zakresie dożywiania’’ na lata 2014- 2020.
Posiłki będą dostarczane i wydawane przez Wykonawcę codziennie w dni robocze w godzinach pomiędzy 10:00 – 12:50. Dokładny czas wydawania posiłków Wykonawca uzgodni z dyrektorem szkoły.
Gramatura posiłków :
- ziemniaki (kasza lub ryż makaron) - minimum 200g,
- mięso lub ryba - minimum 80g
- surówka (jarzyny gotowane ) - minimum 100 g,
- naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi - minimum 300 g
- zupa - minimum 450 g.
Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla zbiorowego żywienia. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zalecanym modelem żywienia o charakterze prozdrowotnym.
Zamawiający nie dopuszcza ,ażeby w ciągu tygodnia ( 5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę cateringową zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz.594). Wykonawca jest zobowiązany spełniać warunki zgodnie z instrukcją dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej oraz systemem HACCAP oraz ponosi pełną odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
Posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny lub innych pojemnikach, naczyniach o analogicznych właściwościach. Posiłki wykonawca będzie dostarczać na własny koszt specjalistycznym transportem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz.594). Wykonawca ponosi także koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw. Dla potrzeb badań żywności przez Sanepid codziennie muszą być dostarczone próbki po 150g, każdej składowej części potrawy w tym zup , mięs, potraw mięsnych i rybnych, jarzyn gotowanych, sosów, potraw mącznych lub mlecznych, sałatek, surówek , wyrobów garmażeryjnych, wędlin i wyrobów wędliniarskich ( w jednym kawałku), zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego ( Dz. U. Nr 80, poz.545)
Ekspedycja i spożywanie posiłków odbywały się będą na terenie Zespołu Szkół w Ratoszynie.
Przed rozpoczęciem działalności Wykonawca dokona dostosowania pomieszczeń ( wymogów Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz uzyskania w /w stosowanej zgody na prowadzenie działalności gastronomicznej , także na dopuszczenie do pracy w kuchni i stołówce personelu (personel przygotowujący posiłki musi posiadać ważne książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych).Po zakończeniu działalności dokona zwrotu użytkowanych pomieszczeń w stanie niepogorszonym uwzględniającym warunki normalnego zużycia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zwrotu nakładów poniesionych na adaptację pomieszczeń w celu przystosowania ich do realizacji niniejszej umowy.
Ceny pakietu obiadowego będą niezmienne przez cały okres obowiązania umowy. Cena posiłków winna zawierać również koszt dowozu posiłków do placówki oraz koszt naczyń i sztućców w przypadku cateringu naczyń i sztućców jednorazowych. W ramach wykonanej usługi Wykonawca zadba o wydanie, asystowanie podasz konsumpcji posiłków oraz czystość pomieszczeń w których wydawane i spożywanie będą posiłki. Wykonawca na własny koszt dokona odbioru zużytych naczyń jednorazowych i resztek po posiłkach .
Ilość sporządzanych i dostarczanych dziennie posiłków do w/w szkoły może ulegać zmianie ( zwiększeniu lub zmniejszeniu) stosowanie do liczby uczniów objętych pomocą w formie dożywiana. O każdej dziennej zmianie co do ilości posiłków, które należy dostarczyć do szkoły, Wykonawca będzie informowany przez Dyrektora szkoły lub innego upoważnionego pracownika w formie telefonicznej , pisemnej ( w tym faksem). W przypadku zmniejszenia się liczby dożywianych uczniów , Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. Liczba dzieci w ciągu roku może ulec zmianie i będzie ona zależna od spełnionych przepisami prawa uprawnień do korzystania z pomocy w formie dożywiana oraz zmian ilości innych chętnych do dożywiania uczniów.
Podstawę do zapłaty stanowi faktura VAT.
Należność będzie regulowana na podstawie rzeczywistej liczby uczniów korzystających z dożywiana i liczby wydanych posiłków. Zapłata nastąpi przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury na wskazany nr rachunku.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 07 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena: 100 %
(cena – 100%, jeżeli będą miały zastosowanie inne kryteria, to należy je podać)
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- formularz oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 4
- oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru* - zał. nr 1
5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
- wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej*, określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
- cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę/ dostawę/robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności umowy* i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Należy ją złożyć w zamkniętej kopercie
- Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 05.01.2016 r. do godz. 09:00
w siedzibie Zamawiającego
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie Wykonawcy zwrócona bez otwierania
8. Miejsce i termin otwarcia oferty:
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 05.01.2016 r. o godz. 09:30
w siedzibie Zamawiającego
- Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 05.01.2015 r. Wyniki oceny i informacja o wyborze
najkorzystniejszej oferty, zostaną ogłoszone na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodlu www.gopschodel.pl oraz przesłane do każdego oferenta drogą elektroniczną na wskazany w ofercie adres e-mail.
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Zuzanna Ceran, tel 81 827 73 26
10. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej*
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
23.12.2015r. Zuzanna Ceran
…….....………………………..
(data i podpis zamawiającego)
Załączniki:
1.Formularz ofertowy
2.Oświadczenie
Oferta pracy na stanowisko ASYSTENTA RODZINY |
Oferta pracy na stanowisko ASYSTENTA RODZINY w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chodlu
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodlu informuje, iż poszukuje pracownika na stanowisko pracy – asystent rodziny w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chodlu.
I. Forma zatrudnienia : umowa- zlecenie tj. umowa równoważna czasowo pełnemu wymiarowi jednego etatu.
II. Wymagania kwalifikacyjne do wykonywania zawodu asystenta rodziny wskazane są w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2015r.,poz.332 ).Zgodnie z powyższymi zapisami asystentem rodziny może być osoba, która:
- posiada:
- a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub;
- b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy
z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy
z dziećmi lub rodziną, lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust.3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub;
- c) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
III. Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji pranych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych;
- umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności trudnym;
- wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;
- znajomość środowiska lokalnego oraz umiejętność współpracy z innymi jednostkami
i instytucjami; - samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
- umiejętność zachowania bezstronności w kontaktach z rodziną;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
- umiejętność pracy w grupie.
IV.Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny
i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; - opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
- wspieranie aktywności społecznej rodzin;
- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku
i przekazywanie tej oceny Kierownikowi Ośrodka; - monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
- sporządzanie, na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach;
- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się
w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; - współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493 z późn. zm.) lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną;
- sporządzanie sprawozdawczości.
V.Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje oraz ewentualne doświadczenie zawodowe;
- kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań w stanie zdrowia do wykonywania pracy na stanowisku pracy asystent rodziny;.
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o cieszeniu się nieposzlakowaną opinią;
- podpisana klauzula o treści ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002r.Nr 101 poz.926 z późn.zm.).
Dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
VI.Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodlu, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel lub złożyć osobiście w pok. nr 2, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 ,w kopercie z dopiskiem „Dotyczy oferty pracy na stanowisko asystent rodziny w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chodlu” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06 lipca 2015 r. do godz.12.00.
W przypadku nadania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera, decyduje data dostarczenia do GOPS w Chodlu.
Oferty złożone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Chodel, dnia 30 czerwca 2015r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Zuzanna Ceran
Załączniki:
1.Kwestionariusz osobowy
2.Oświadczenie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Chodel, dnia 09.01.2015.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Chodlu
ul. Partyzantów 24
24-350 Chodel
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W związku ze złożonym zaproszeniem do złożenia oferty na zadanie pn. : Usługa cateringowa-zbiorowego żywienia dzieci i uczniów Zespołu Szkół w Ratoszynie na terenie Gminy Chodel, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu wybrał ofertę nr 1 złożoną przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo- Usługowe ,,BAJAKAR’’ Wioletta Mazik ul. Wyszyńskiego 4/8, 23-210 Kraśnik.
ZAPYTANIE OFERTOWE |
GOPS w Chodlu ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY
Usługa cateringowa– zbiorowego żywienia dzieci i uczniów Zespołu Szkół w Ratoszynie na terenie Gminy Chodel.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Chodel, dnia 25.09.2013.
Zakończenie realizacji projektu przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej informuje o zakończeniu realizacji w roku 2013 roku projektu systemowego pt. „Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Łącznie w latach 2008 – 2013 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej... [ więcej ]
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Chodel, dnia 25.09.2013.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu w związku ze złożonym zapytaniem ofertowym nr POKL – 4/2013 wybrał Ofertę nr 1 złożoną przez Usługi Bhp i P. poż Zbigniew Zygo ul. Kopernika 98, Bełzyce 24-200.
Uzasadnienie
Wykonawca spełnia warunki oferty i zaoferował ... [ więcej ]
ZAPYTANIE OFERTOWE nr POKL -04/2013 |
Chodel, dnia 18.09.2013r.
W związku z realizacją projektu „Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel” w ramach Priorytetu VII: Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1.: Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1.: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
zwracamy się z zapytaniem ofertowym
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO |
Chodel, dnia 17.09.2013r. 14:17
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodlu informuje o unieważnieniu zapytania ofertowego nr POKL -03/2013 z dnia 05.09.2013r. w sprawie zorganizowania i przeprowadzenia następujących kursów zawodowych:
1.Spawacz metodą TIG i MAG” zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. Kurs wózków jezdniowych” zgodnie z obowiązującymi przepisami
ZAPYTANIE OFERTOWE nr POKL -03/2013 |
Chodel, dnia 05.09.2013r.
W związku z realizacją projektu „Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel” w ramach Priorytetu VII: Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1.: Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1.: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
zwracamy się z zapytaniem ofertowym
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Chodel, dnia 08.07.2013r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu w związku ze złożonym zapytaniem ofertowym nr POKL – 2/2013 wybrał Ofertę nr 5 złożoną przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie ul. Królewska 15, 20-109 Lublin.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr POKL -02/2013 |
Chodel, dnia 20.06.2013r. 14:50
W związku z realizacją projektu „Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel” w ramach Priorytetu VII: Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1.: Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1.: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
zwracamy się z zapytaniem ofertowym
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu w związku ze złożonym zapytaniem ofertowym nr POKL – 1/2013 wybrał Ofertę nr 3 złożoną przez Lubelski Ośrodek Psychodynamiczny Artur Jarmuła 21-100 Lubartów, ul. Szaniawskiego 64.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr POKL-01/2013 |
W związku z realizacją projektu „Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel” w ramach Poddziałania 7.1.1.: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1.: Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
zwracamy się z zapytaniem ofertowym
REKRUTACJA DO PROJEKTU SYSTEMOWEGO NA 2013 ROK |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu prowadzi nabór uczestników do projektu systemowego „Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel” na rok 2013.
Zakończenie realizacji projektu przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej informuje o zakończeniu realizacji w roku 2012 roku projektu systemowego pt. „Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu informuje o rozstrzygnięciu przetargu. |
Na organizację i przeprowadzenie kursów, warsztatów i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego ,, Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel" w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel |
Ogłoszenie o
przetargu nieograniczonym na organizację i przeprowadzenie kursów, warsztatów
i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego
,,
Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel"
REKRUTACJA DO PROJEKTU SYSTEMOWEGO NA 2012 ROK |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu prowadzi nabór uczestników do projektu systemowego „Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel” na rok 2012.
Projekt systemowy pt. ,,EFEKTYWNA POMOC SPOŁECZNA W GMINIE CHODEL" |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodlu od 2008 roku realizuje projekt systemowy pt. ,,EFEKTYWNA POMOC SPOŁECZNA W GMINIE CHODEL" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Celem ogólnym projektu jest zwiększenie dostępu do zatrudnienia osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym, wykluczonym oraz dyskryminowanym na rynku pracy, a także podwyższenie ich statusu zawodowego i społecznego w gminie Chodel.
Podsumowanie realizacji projektu systemowego pt. ,,EFEKTYWNA POMOC SPOŁECZNA W GMINIE CHODEL”. |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej informuje o zakończeniu realizacji w roku 2011 roku projektu systemowego pt. „Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Chodel” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.